Sunday 11 December 2011

saya sayang kamu papagomo...

isu kak jat. bagi saya mudah sahaja kenapa perlu disimpan lama2? generasi muda seperti kami jelak dengan keadaan ini. kerana isu lembu semua tentera2 UMNO kena jawab. Memang kak jat dah kasi jawapan tapi jawapannya sangat x memberangsangkan. apakah kriteria utama untuk suaminya memperolehi kontrak tersebut? sedangkan banyak lagi anak2 muda dan masyarakat yang lebih mahir dalam bidang tersebut. PM saya mohon.. dengarlah suara anak muda masa kini. jangan kerana nila setitik UMNO terus jatuh ke tanah. AUKU dah ditransformasi. ISA telah ditransformasi. Transformasilah segelintir pihak yang banyak memberikan keburukan kepada UMNO. 
walaupun jasa kak jat banyak dalam UMNO(memberi kuato terhadap ahli parlimen wanita dalam kabinet) tapi zaman yang kritikal ini sepatutnya kak jat boleh berfikir yang rakyat menolaknya.sekiranya perjuangan ikhlas saya pasti kemana sahaja anda dicampakkan anda tetap menjadi LEGEND di mata rakyat.
papagomo selalonya saya memang sayang dia kerana info2 yang berani tapi untuk kali ini saya lebih sayangkan BUNG MOKHTAR.. :) (http://www.papagomo.com/)
jum kita layan biskut bersama GOMO. 

No comments:

Post a Comment