Thursday 22 December 2011

SURAT UNTUK ABANG ABANG YANG HEBAT BERKATA-KATA

saya terpanggil untuk bercerita mengenai senario himpunan yang berlaku akhir-akhir ini. yang peliknya bila mereka buat perkara itu baik. bila pihak yang membantah mereka buat. dia punya maki hamun. meh saya sertakan bukti2 yang ada..  ini saya dapat hasil pengkongsian rakan2 dari sebuah IPTA selatan Malaysia. 




menarilah kamu selagi mampu menari. 
jika tuhan memanggil kamu 
menjawablah kamu dihadapannya
jangan kamu lemau dan lemas.

dan bukti yang diberikan oleh saya memang nyata segala kebenarannya............. 
Gambar bukti orang Islamic yang bertindak luar dari imej penampilan “baik” mereka:




1 comment:

  1. Aku dah xtau dah nak ckp ape....Cara korang brcakap ni mcm mereka yg brtudung labuh & brkopiah je yg diletakkan tgjwb membwa Islam...Sunnah berjuang, mereka yg berjuang menegakkn Islam di akhir zaman ni seperti mengenggam bara api...Ya Allah,sesungguhnya kami sntiasa dizalimi...

    Ni je jwpn aku utk korang. Penuh makna,hnya yg thu kebenaran je yg bakal terasa.

    'Ya Allah, Sesungguhnya kami meletakkan-Mu di batang-batang leher musuh2 kami Dan kami berlindung dengan-Mu daripada kejahatan2 mereka. Ya Allah,Wahai tuhan yang gagah perkasa Wahai tuhan yang penuh raksasa Wahai tuhan yang bersifat murka.Ya allah,Ya allah,Ya allah,Ya allah.Wahai tuhan yang menurunkan kitab, Wahai tuhan yang menggerakkan awan Wahai tuhan yang menewaskan bala tentera al-ahzab Kalahkan mereka Kalahkan mereka Kalahkan mereka Dan menangkan kami ke atas mereka...'Ameen Ya Rabbal Alamin

    ReplyDelete